Šentjurska “srčnica”

Šentjurska srčnica bi lahko imenovali pot, ki se prične v Šentjurju in v obliki srca obkroži severni del Šentjurske občine. Po kratki mestni vožnji se vzpnemo do znane cerkve Sv. Rozalija, ki je na griču od koder se razprostira pogled do obronkov Konjiške gore. Pot nadaljujemo mimo ribnikov na Proseniškem. Sledi ne preveč zahtevna vožnja do Ljubečne in nadlajujemo po nekaj serpantinah do Bovš in  Marija Dobja. Nato se spustimo do Dramlje, kjer zavijemo levo proti Pletovarjem. Po nekaj kilometrih zavijemo desno na stransko cesto in se zopet vzpnemo na manjši grič, od koder je pogled na cerkev Sv. Uršole. Sledi krajši spusti in nato vzpon pod avtocesto do Slatine pri Ponikvi. Zavijemo desno in se že bližamo prečenje znamenite železniške proge Dunaj – Trst.  To bomo v nadaljevanju še večkrat srečali, prečili, se peljali ob njej ali pod njo. Po malo daljšem vzponu prikolesarimo do Ponikve, kjer si lahko ogledamo njene znamenitosti. Sledi strm spust do kostanjevega drevoreda pred železniško postajo Ponikva. Pot nadaljujemo ob sadovnjakih in ko se povzpnemo na manjši klanec, zavijemo levo proti Stopčam. Cesta je speljana zelo slikovito z manjšimi in daljšimi vzponi in spusti. Ko pripeljemo do glavne ceste, se lahko odahnemo, ker je pot do cilja še samo ravninska. Zavijemo levo in se po nekaj 100 metrih in prečenju železniške proge obrnemo proti Šentjur. Sledimo poti, ki nas pripelje do glavne ceste, ki vodi proti Kozjanskemu. Zavijemo desno in nadaljujemo skozi manjše naselje, kjer na koncu zavijemo levo. Sledimo prednostni cesti in kmalu prikolesarimo na izhodiščno točko v mesto Šentjur.

Znamenitosti ob poti

Prireditve na poti

• občasno skupinsko kolesarjenje

Pot preveril na terenu

• cesta je v celoti asfaltirana, primerna tako za cestna kot tudi za treking kolesa
  • določeni odseki so malo v slabšem stanju, zato je potrebno biti posebej pozoren (spust iz Proseniškega proti Ljubečni, odsek Pletovarje – Slatina pri Ponikvi)
  • cesta je speljana zelo dinamično s številnimi krajšimi vzponi in spusti, zato je primerna za kolesarja z vsaj malo kondicije in želje po premagovanju klancev

KML datoteka za pregled v Google zemlja: