Dramlje – Stolpnik

Pot vas bo vodila po južnih pobočjih drameljskih gričkov in se bo naprej nadaljevala do vrha Konjiške gore. Celotna pot je zelo razgledna, saj vam nudi poglede na celotno Kozjansko vse do hrvaškega Sljemena na jugu, na celotno Celjsko kotlino do Menine planine in Kamniško-Savinjskih alp na zahodu, pa vse do Donačke gore na vzhodu.

Prva polovica poti do vasi Sojek poteka po enaki trasi, kot jo vsako leto na drugo soboto v februarju organizira Planinsko društvo Dramlje v spomin na pohod legendarne XIV. divizije skozi naše kraje. Celotna pot gre v smeri jug – sever in sicer najprej skozi vas Svetelka, čez Spodnje, Zgornje in Stare Slemene do vasi Sojek, od koder je lep pogled na vas Črešnjice. Naravnost prečkate cesto Frankolovo – Žička kartuzija in pot se po krajšem vzponu v gozdu združi z planinsko potjo iz smeri Frankolovega. Prispete do vasi Kamna gora, kjer zopet prečite cesto in nadaljujete po asfaltni cesti do gozda, ki vas bo spremljal vse do cilja. Tu se cesta zopet konča,  markacije pa vas usmerijo na levo in mimo vodnega hrama pridete na manjši preval. Po kolovozu nadaljujete naravnost, ko pa vas pot pripelje na gozdno cesto, pa nadaljujete desno do križišča »grofov štant«. Nadalje greste v levo v smeri Stolpnika in razmeroma strma, približno 500m dolga pot vas pripelje na sleme hriba, po katerem vas pot pripelje na vrh, kjer je 25m visok razgledni stolp in majhna planinska koča. S stolpa se odprejo še lepši pogledi proti vzhodu in na sever proti Pohorju.

Znamenitosti

• Razgledni stolp na vrhu Stolpnika 1012m
  • Obnovljena Svetelškova domačija v vasi Svetelka
  • Rojstna hiša narodnega heroja Miloša Zidanška v vasi Straža na Gori
  • Poharčeva smreka na Sojeku (podatki iz leta 2004: h=39m, d=110,4cm, o=3,47m, starost 110 let)
  • Gričevnata vinogradniška pokrajina z čudovitimi razgledi

Ponudba ob poti

• Okrepčevalnica Čater na startu/ cilju poti
  • Kmetije in vinotoči ob poti
  • Pijače ob prireditvah na Stolpniku

Prireditve na Stolpniku (organizira PD Slovenske Konjice)